Παντοπωλείον, εδωδιμοπωλείον, κρεοπωλείον, οπωροπωλείον-κηπευτικά, εδώδιμα αποικιακά, εδώδιμα εντόπια. Οινοζυθεστιατόριον.
Πωλούνται και αγοράζονται άπαντα!

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Σομαλοί πειρατές κρατούν όμηρο Έλληνα καπετάνιο εδώ και 6 μήνες!!!


Στα χέρια των Σομαλών πειρατών βρίσκονται εδώ και έξι μήνες ο 61χρονος πλοίαρχος Γεώργιος Σκαλίμης από τη Σύρο και 14 ναυτικοί από τη Σρι Λάνκα. Ομηροι στο πλοίο τους, υπό τη συνεχή απειλή των όπλων, κάτω από άθλιες συνθήκες υγιεινής, χωρίς τρόφιμα, νερό και φάρμακα εκλιπαρούν για το ενδιαφέρον των αρχών.
Μόνον υποσχέσεις έχει λάβει, όπως καταγγέλλει στην «Ε» η σύζυγος του καπετάνιου, Μαρία Σκαλίμη, από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, όπου έχει απευθυνθεί επανειλημμένως ώστε να ασκηθεί πίεση προς την κυβέρνηση της Σαουδικής Αραβίας της οποίας απαιτείται η συγκατάθεση για την εκταμίευση των λύτρων.

Ενάμισι εκατ. ευρώ

Το πλοίο κατελήφθη την 1η Μαρτίου 2010 από Σομαλούς πειρατές ενώ κατέπλεε στον κόλπο του Αντεν της Σομαλίας με προορισμό την Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας. Για την απελευθέρωσή του οι πειρατές ζήτησαν το ποσό του ενάμισι εκατομμυρίου ευρώ.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία σαουδαραβικών συμφερόντων έχει ήδη από τις 20 Μαΐου καταθέσει τα χρήματα των λύτρων. Απαιτείται όμως η υπογραφή της σαουδαραβικής κυβέρνησης για την εκταμίευσή τους. Ωστόσο ο υπουργός Εσωτερικών της αραβικής χώρας αρνείται να υπογράψει, με την αιτιολογία ότι τα χρήματα αυτά χρησιμοποιούνται από τους τρομοκράτες-πειρατές για την αγορά όπλων.

«Είμαι απελπισμένη», είπε στην «Ε» η κ. Μαρία Σκαλίμη, σύζυγος του πλοίαρχου και μητέρα τριών παιδιών. «Πολεμάω μόνη μου. Εχω χτυπήσει πολλές πόρτες, αλλά έλαβα μόνον υποσχέσεις. Ηταν το τελευταίο ταξίδι του συζύγου μου πριν από τη σύνταξη και τώρα κρατείται έξι μήνες όμηρος. Μου επιτρέπουν να του μιλάω μόνο ένα λεπτό κάθε είκοσι ημέρες. Μου μεταφέρει τις άθλιες συνθήκες κάτω από τις οποίες κρατούνται αυτός και το πλήρωμά του. Βρίσκονται συνεχώς υπό την απειλή των όπλων των πειρατών, που τους ασκούν συχνά και σωματική βία, δεν έχουν φάρμακα, οδηγούνται φρουρούμενοι στις τουαλέτες, έχουν να πλυθούν από την ημέρα της σύλληψής τους, σιτίζονται αποκλειστικά με ψάρια που οι ίδιοι ψαρεύουν και πίνουν αφαλατωμένο νερό. Ο σύζυγός μου πάσχει από σάκχαρο, υψηλή χοληστερίνη και πίεση, ενώ τέσσερις ναυτικοί είναι σοβαρά άρρωστοι. Αναρωτιέμαι πόσο θα αντέξουν. Εχω χτυπήσει πάρα πολλές πόρτες στην Ελλάδα και τη Σαουδική Αραβία. Εχω απευθυνθεί επανειλημμένως στο υπουργείο Εξωτερικών ώστε να ασκηθεί πίεση προς τη σαουδαραβική κυβέρνηση. Εχω μιλήσει πολλές φορές με τον Ελληνα πρέσβη στη Σαουδική Αραβία, μέχρι τώρα όμως έλαβα μόνο υποσχέσεις...». *
Της ΕΛΙΖΑΜΠΕΤΤΑΣ ΚΑΖΑΛΟΤΤΙ Enet. gr ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

6 ΜΗΝΕΣ, ρε γαϊδούρια... 6 μήνες... τι κάνετε; Δεν υπάρχει τίποτα τελικά;
Υπουργός Ναυτιλίας; Εξωτερικών, πρωθυπουργός; κανένας ρεεεεεεεεε;;;;
Τι σας πληρώνουμε ρεεε ξεφτίλες... για να παίζετε τους δημοκράτες αγάδες;
Μόνο τις κάλπες και τα ψηφαλάκια σας σκεφτόσαστε;;;

ΑΙΣΧΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!
ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου