Παντοπωλείον, εδωδιμοπωλείον, κρεοπωλείον, οπωροπωλείον-κηπευτικά, εδώδιμα αποικιακά, εδώδιμα εντόπια. Οινοζυθεστιατόριον.
Πωλούνται και αγοράζονται άπαντα!

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ο Γιός μου ! يا ابني

Melhem Zein Mawal
Ya ebni (Yabni)

Ya ebni
----------------------
Aah ya ebni
Aah ya ebni
Ya ebni bladak albak a’ateeha
O ghair fikrak ma beyegneeha

En ma hameet-ha ya ebni min elwailat
Mafi hada ghairak beyehmeeha

Bayak emwaseelak abil ma maat
Bladak salla lilhob saleeha
Lik o la’alaiha thielit el hamlet
O shee ayn ghadr atla’at feeha
Mithil el asad khaleek fi hazat
Sarkhat batal alkown wadeeha
Ya ebni bladak youm tal elnoor
Dawat njomo a’arawadeeha
Wilmarkab alawal elas bohoor
Feek shra’o min shawateeha
Arzatna mar’it alaiha dhoor
O ba’adaha binikbar bimadeeha
O sabra akatf jibalna natoor
Jnoon elawasef mabeyelweeha
Ya ebni bladak janat alensan
Bisawtak ya bolbol dal ghaneeha
Tin-ol ma bain elward wil rayhan
Wihkayatik lilsa’eya ehkeeha
Khaleek ya ebni alwatan sahran
Wi ain eli beijeeha elnom wa-eeha
O kol shibr bnthor min lebanon
Ardak libnak bas khaleeha
Ya ebni elsama tidhaklak o tahmeek
O tdal darb al ez tmsheeha
W talat elarza binsirha nsameek
O jawanhak al reeh aleeha
Wil ghar kil mawasmo yahdeek
Wafkarak anadeel daweeha
Alshams khali hilmak yewadeek
W daraj fowg draj tabneeha
Youm elrjooe bladak tela-eek
O ank sgar elmajd tarweeha

Ο πατέρας με τους 5 γιούς του. Τι πλούτος θεέ μου !!!

ο Γιός μου ! يا ابني


نجوى كرم - يا ابني - مهرجان بيبلوس
Najwa Karam - Yabni - Byblos Festival
Η Μητέρα με τους 5 γιούς της . Πάμπλουτη γυναίκα!!!

Mary's Magnificat (Luke 1:46-55)


Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο Κεφ. Α'
39 Ἀναστᾶσα δὲ Μαριὰμ ἐν ταῖς ἡμέραις ταύταις ἐπορεύθη εἰς τὴν ὀρεινὴν μετὰ σπουδῆς εἰς πόλιν Ἰούδα, 40 καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸν οἶκον Ζαχαρίου καὶ ἠσπάσατο τὴν Ἐλισάβετ. 41 καὶ ἐγένετο ὡς ἤκουσεν ἡ Ἐλισάβετ τὸν ἀσπασμὸν τῆς Μαρίας, ἐσκίρτησεν τὸ βρέφος ἐν τῇ κοιλίᾳ αὐτῆς· καὶ ἐπλήσθη Πνεύματος ἁγίου ἡ Ἐλισάβετ 42 καὶ ἀνεφώνησε φωνῇ μεγάλῃ καὶ εἶπεν· Εὐλογημένη σὺ ἐν γυναιξί καὶ εὐλογημένος ὁ καρπὸς τῆς κοιλίας σου. 43 καὶ πόθεν μοι τοῦτο ἵνα ἔλθῃ ἡ μήτηρ τοῦ Κυρίου μου πρὸς μέ; 44 ἰδοὺ γὰρ ὡς ἐγένετο ἡ φωνὴ τοῦ ἀσπασμοῦ σου εἰς τὰ ὦτά μου, ἐσκίρτησεν τὸ βρέφος ἐν ἀγαλλιάσει ἐν τῇ κοιλίᾳ μου. 45 καὶ μακαρία ἡ πιστεύσασα ὅτι ἔσται τελείωσις τοῖς λελαλημένοις αὐτῇ παρὰ Κυρίου.

46
Καὶ εἶπε Μαριάμ· Μεγαλύνει ἡ ψυχή μου τὸν Κύριον
47 καὶ ἠγαλλίασε τὸ πνεῦμά μου ἐπὶ τῷ Θεῷ τῷ σωτῆρί μου,
48
ὅτι ἐπέβλεψεν ἐπὶ τὴν ταπείνωσιν τῆς δούλης αὐτοῦ. ἰδοὺ γὰρ ἀπὸ τοῦ νῦν μακαριοῦσί με πᾶσαι αἱ γενεαί.
49
ὅτι ἐποίησέ μοι μεγάλα ὁ δυνατός καὶ ἅγιον τὸ ὄνομα αὐτοῦ,
50 καὶ τὸ ἔλεος αὐτοῦ εἰς γενεὰς γενεῶν τοῖς φοβουμένοις αὐτόν.
51 Ἐποίησε κράτος ἐν βραχίονι αὐτοῦ, διεσκόρπισεν ὑπερηφάνους διανοίᾳ καρδίας αὐτῶν·
52
καθεῖλε δυνάστας ἀπὸ θρόνων καὶ ὕψωσε ταπεινούς,
53
πεινῶντας ἐνέπλησεν ἀγαθῶν καὶ πλουτοῦντας ἐξαπέστειλε κενούς.
54
ἀντελάβετο Ἰσραὴλ παιδὸς αὐτοῦ, μνησθῆναι ἐλέους,
55
καθὼς ἐλάλησε πρὸς τοὺς πατέρας ἡμῶν, τῷ Ἀβραὰμ καὶ τῷ σπέρματι αὐτοῦ εἰς τὸν αἰῶνα.


56 Ἔμεινε δὲ Μαριὰμ σὺν αὐτῇ ὡσεὶ μῆνας τρεῖς καὶ ὑπέστρεψεν εἰς τὸν οἶκον αὐτῆς.


39Σηκώθηκε λοιπόν τις μέρες εκείνες η Mαριάμ και αναχώρησε βιαστικά σε μια πόλη της Iουδαίας στα ορεινά, 40όπου μπήκε στο σπίτι του Zαχαρία και χαιρέτισε την Eλισάβετ. 41Kι εκείνο που συνέβη, μόλις η Eλισάβετ άκουσε το χαιρετισμό της Mαρίας, ήταν να σκιρτήσει το βρέφος στην κοιλιά της και να γεμίσει με το Πνεύμα το ’γιο η Eλισάβετ. 42Aναφώνησε τότε και είπε με δυνατή φωνή: Eυλογημένη είσαι εσύ ανάμεσα στις γυναίκες κι ευλογημένος ο καρπός της κοιλιάς σου. 43Aλλά πώς έγινε να έρθει η μητέρα του Kυρίου μου σ' εμένα; 44Γιατί, αμέσως μόλις έφτασε στ΄ αυτιά μου ο ήχος του χαιρετισμού σου, σκίρτησε από αγαλλίαση το βρέφος στην κοιλιά μου. 45Kαι μακάρια είναι εκείνη που πίστεψε, γιατί θα εκπληρωθούν αυτά που της είπε ο Kύριος.

O ύμνος της Παρθένου Mαρίας

46Tότε η Mαριάμ είπε: Δοξάζει η ψυχή μου τον Kύριο,

47και βρήκε αγαλλίαση το πνεύμα μου στο Θεό, το Σωτήρα μου.

48Γιατί έστρεψε το βλέμμα του στην ταπεινή του δούλη. Kαι να! από τώρα πια θα με μακαρίζουν όλες οι γενιές.

49Γιατί μου έκανε πράγματα θαυμαστά ο Παντοδύναμος. Kαι είναι άγιο το όνομά του.

50Kαι το έλεός του εκτείνεται από γενιές σε γενιές, σε όσους τον σέβονται.

51Eπέβαλε την κυριαρχία του με το βραχίονά του. Διασκόρπισε εκείνους που ο νους και η καρδιά τους διαπνέονται από περηφάνια.

52Kαθαίρεσε άρχοντες από τους θρόνους τους και εξύψωσε ταπεινούς.

53Aνθρώπους πεινασμένους τους γέμισε με αγαθά, ενώ πλούσιους τους έδιωξε αδειανούς.

54Στήριξε τον Iσραήλ το δούλο του, διατηρώντας στη μνήμη του το έλεός του

55αιώνια, όπως το υποσχέθηκε στους προπάτορές μας, στον Aβραάμ και τους απογόνους του.

56Kι έμεινε η Mαριάμ με την Eλισάβετ περίπου τρεις μήνες και ύστερα επέστρεψε στο σπίτι της.

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Ενας πίνακας... δεκάδες προωπικότητες.

Δείτε έναν πίνακα με μεγάλες και "μεγάλες'' προσωπικότητες της ιστορίας. Απολαύστε τον στην επίσημη σελίδα, όπου με το βέλος του ποντικιού σας, μπορείτε να διαβάσετε τα ονόματα των προσωπικοτήτων. Με κλικ επάνω τους, μεταφερόμαστε στην wikipedia για περισσότερες πληροφορίες.
Αξίζει πραγματικά τον κόπο!

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

οχι άλλους τέτοιους...έχουμε αρκετούς.

NO CYPRUS? NO NOKIA

Υιοθετώντας την τουρκική προπαγάνδα (προφανώς τα συμφέροντα της στην Τουρκία είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ότι σε Ελλάδα και Κύπρο) η NOKIA έχει σβήσει την Κύπρο από τους Χάρτες Πλοήγησης που προσφέρει για τα κινητά της τηλέφωνα. Σε παράπονο μάλιστα ελληνοκύπριου για αυτή της την ενέργεια, η NOKIA τον παραπέμπει στην τουρκική διοίκηση (Turkish part authority)!!!

Διαβάστε όλη την αλληλογραφία:

Το αρχικό μήνυμα διαμαρτυρίας:
From: XXX@cytanet.com.cy, Sent: 09/11/2010 11:20:38 PM
To: store.support@ovi.com [Message: In previous versions of nokia maps, CYPRUS had a complete and detailed map. Now there is nothing. Why? In the box above also there is no CYPRUS....]

Η απάντηση της ΝΟΚΙΑ:
From: store.support@ovi.com Sent: 11/11/2010 10:59 AM

Dear Mr.George,
thank you for contacting us.
We would like to inform you that due to legal authorities from Tyrkey,all data and marks according the mpas, had to be removed.There will be no navigation for Cyprus any more,as far as it concerns Nokia part.Apparently you have to refer to your opoerator or to a Tyrkish part authority.
If you have any other problems with your phone, please contact us again.
Thank you for contacting Nokia Care Support.
Best regards
Elina
Nokia Care

Οι νέες εύλογες απορίες του Ελληνοκύπριου:
Dear Mrs. Elina
I am sure that everybody in NOKIA knows that REPUBLIC OF CYPRUS is an INDEPENTED NATION from 1960, and a EUROPEAN COMMUNITY MEMBER from 2004. In 1974 Turkey invaded in Cyprus killing a lot of innocent people. Since then occupies a part of our Country. I wonder how NOKIA took the decision that: “There will be no navigation for Cyprus any more, due to legal authorities from Tyrkey” using your own words. Imagine the phrase: “There will be no navigation for Finland any more, due to legal authorities from Norway”. It sounds funny , but it isnʼt. Because actually is against every International law. I have already informed our government about this issue, in order to take all the necessary actions.
Best Regards
George Kolonias

*(Η ΑντιΠαρακμή δημοσιεύει την πιο πάνω αλληλογραφία με τη συναίνεση και τη συγκατάθεση του εμπλεκόμενου Ελληνοκύπριου).
Παράπονα εντοπίσαμε στο διαδίκτυο και από ξένους που προσπάθησαν ανεπιτυχώς να εγκαταστήσουν τον χάρτη της Κύπρου στο Nokia τηλέφωνο τους.

Καλούμε λοιπόν, όλους τους Έλληνες

  • να αποστείλουν email ή fax διαμαρτυρίας στη ΝΟΚΙΑ: store.support@ovi.com. Είναι αδιανόητο να μην εμφανίζονται πλέον οι χάρτες πλοήγησης της Κύπρου και επιπλέον να μας παραπέμπουν στο “Turkish authority”.
  • Ενδεικτικά στείλτε το ακόλουθο κείμενο διαμαρτυρίας στο store.support@ovi.com
    I would like to complain because in previous versions of nokia maps, CYPRUS had a complete and detailed map but now there is nothing. Why? In the box above also there is no CYPRUS.I am sure that everybody in NOKIA knows that REPUBLIC OF CYPRUS is an INDEPENTED NATION from 1960, and a EUROPEAN COMMUNITY MEMBER from 2004.
    In 1974 Turkey invaded in Cyprus killing a lot of innocent people. Since then occupies a part of our Country.
    NOKIA’s action is against every International law. i inform you that i stop buying NOKIA products till you restore the Cyprus maps. I will also inform our government about this issue, in order to take all the necessary actions.

    και το Ονοματεπώνυμο σας (στα Αγγλικά)

Δεν έχει καμία κρατική εξουσία η Τουρκία στους χάρτες της Κύπρου μας. Τις επόμενες ημέρες θα πρέπει το fax και το email της ΝΟΚΙΑ να κατακλυστεί από εκατοντάδες ή και χιλιάδες κείμενα διαμαρτυρίας. Είναι στο χέρι μας να ΜΗΝ επιτρέψουμε έναν ακόμη εθνικό διασυρμό.


Επιπλέον καλούμε επίσης όλους τους Έλληνες (σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό)

  • να μποϊκοτάρουν όλα τα προϊόντα της εν λόγω εταιρείας μέχρι να επαναφέρει την Κύπρο στους χάρτες της.

Αντιπαρακμή

520 = ελληνικό προϊόν.

520 = ελληνικό προϊόν. Το προτιμάμε.

Αντιστεκόμαστε έμπρακτα στην ξενοκρατία.

520 σημαίνει ελληνικό προϊόν. Το προτιμάμε. Αντιστεκόμαστε έμπρακτα στην ξενοκρατία.

ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

TERROR!!! Νέον κόμμα. Προλάβατε!

Δημοκρατική Συμμαχία, 2010 π.Χ.


«Δημοκρατική Συμμαχία» είναι το όνομα του νέου κόμματος, την ιδρυτική διακήρυξη του οποίου παρουσίασε την Κυριακή η Ντόρα Μπακογιάννη σε ειδική εκδήλωση στο θέατρο του Μπάτμιντον.
«Δημιουργούμε σήμερα ένα πανελλήνιο κίνημα υπεύθυνων πολιτών. Ένα ανεξάρτητο συμμετοχικό δημοκρατικό κίνημα. Όχι άλλο ένα κόμμα»

Το πιστέψαμε!

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Te Deum [Alternatim] - Pierre Cochereau / Maîtrise de Notre-Dame

Te Deum laudamus:
te Dominum confitemur.
Te aeternum Patrem
omnis terra veneratur.
Tibi omnes Angeli;
tibi caeli et universae Potestates;
Tibi Cherubim et Seraphim
incessabili voce proclamant:
Sanctus, Sanctus, Sanctus,
Dominus Deus Sabaoth.
Pleni sunt caeli et terra
maiestatis gloriae tuae.
Te gloriosus Apostolorum chorus,
Te Prophetarum laudabilis numerus,
Te Martyrum candidatus laudat exercitus.
Te per orbem terrarum
sancta confitetur Ecclesia,
Patrem immensae maiestatis:
Venerandum tuum verum et unicum Filium;
Sanctum quoque Paraclitum Spiritum.
Tu Rex gloriae, Christe.
Tu Patris sempiternus es Filius.
Tu ad liberandum suscepturus hominem,
non horruisti Virginis uterum.
Tu, devicto mortis aculeo,
aperuisti credentibus regna caelorum.
Tu ad dexteram Dei sedes, in gloria Patris.
Iudex crederis esse venturus.
Te ergo quaesumus, tuis famulis subveni:
quos pretioso sanguine redemisti.
Aeterna fac cum sanctis tuis in gloria numerari.

[added later, mainly from Psalm verses:]
Salvum fac populum tuum,
Domine, et benedic hereditati tuae.
Et rege eos, et extolle illos usque in aeternum.
Per singulos dies benedicimus te;
Et laudamus Nomen tuum in saeculum, et in saeculum saeculi.
Dignare, Domine, die isto sine peccato nos custodire.
Miserere nostri Domine, miserere nostri.
Fiat misericordia tua,
Domine, super nos, quemadmodum speravimus in te.
In te, Domine, speravi:
non confundar in aeternum.

ΟΝΟΥ ΠΟΛΕΜΟΣ


Ἐν ἔτει 1286, ἡγεμονεύοντος τοῦ Δουκάτου Ναξίας Μάρκου τοῦ Β’ Σανούδου, ἤτοι ἐν ἐποχῇ καθ’ ἣν ἤρχισαν συγκεντρούμενοι περὶ τὸν λόφον τῆς ἄνω Σύρου οἱ εὐάριθμοι ἐγχώριοι μετὰ τῶν προσελθόντων ἔξωθεν ξένων, πειραταί τινες εἶχον ἁρπάσει ἀπὸ τῶν ὀνοστασίων τοῦ Δουκὸς τῆς Τήνου Γκίζη εὔμορφον ὀχευτὴν ὄνον, ἐξ ἐκείνων οἵτινες ἀπετέλουν τὸν πολυτελῆ κόσμον τῶν ἱπποτῶν τῶν νήσων.

Οἱ πειραταὶ θεωρήσαντες πολύτιμον τὴν λείαν ἔσπευσαν νὰ πλεύσωσιν εἰς Νάξον καὶ νὰ πωλήσωσιν τὸν ἁρπαγέντα ὄνον εἰς τὸν υἱὸν τοῦ Δουκὸς τῆς Νάξου Σανούδου Γουλιέλμον, ὅστις νεαρὸς ἔτι ἡγεμονόπαις καὶ πρίγκηψ ἔμελλε νὰ ποιῇ τὰς ἐκδρομάς του εἰς τὴν νῆσον δι’ αὐτοῦ. Ὁ Τήνιος Δοὺξ μαθὼν τὴν ἁρπαγὴν τοῦ ὄνου καὶ τὴν πώλησίν του εἰς τὸν Γουλιέλμον Σανοῦδον μαίνεται, ὑποπτεύεται μυστικήν τινα συνεννόησιν τοῦ Ναξίου πρίγκηπος μετὰ τῶν πειρατῶν. Τὸ γεγονὸς λαμβάνει πολιτικὸν χαρακτήρα καὶ ἄνευ τελεσιγράφων καὶ αἰτήσεων ἱκανοποιήσεως προετοιμάζεται νὰ ἱκανοποιηθῇ μόνος ἁρπάζων μετὰ τοῦ ὄνου καὶ μίαν νῆσον ἀπὸ τοῦ Δουκάτου Ναξίας, καὶ τοιαύτην εὗρε τὴν πλησιεστέραν αὐτῷ, ἤτοι τὴν Σύρον, ἣν ἤλπισεν ἄνευ δυσχερειῶν νὰ κατακτήσῃ καὶ προσκολλήσῃ εἰς τὸ Δουκάτον τῆς Τήνου·* ἐξοπλίζει λοιπὸν τὸν δουκικὸν στόλον του, ἤτοι πλοιάριά τινα ναυλοχοῦντα ἐν τῷ λιμένι τῆς Τήνου, καὶ ἐκπλέει κατὰ τῆς Σύρου, ἣν πολιορκεῖ, ἢ μᾶλλον εἰπεῖν, ἀποκλείει τὸν λιμένα αὐτῆς καὶ προσκαλεῖ τοὺς Συρίους εἰς παράδοσιν. Ἀλλ’ οἱ Σύριοι ἀντέστησαν καὶ ἐμήνυσαν τὸν κίνδυνον τῷ Δουκὶ Μάρκῳ Σανούδῳ εὑρισκομένῳ τότε ἐν Ἄνδρῳ. Ἀλλ’ ἐπικουρία δὲν ἔφθανεν· ἡ πολιορκία δὲν ἐλύετο καὶ ἴσως ἤθελεν εὐχερῶς περιέλθει ἡ Σύρος εἰς τὸν Τήνιον Δούκα, ἐὰν δὲν ἐλύετο ἡ πολιορκία τῇ ἐπεμβάσει Γάλλου ναυάρχου. Ἰδού πῶς ἱστοροῦνται τὰ τῆς λύσεως τῆς πολιορκίας καὶ τῆς συμφιλιώσεως τῶν πολεμίων Δουκῶν Τήνου καὶ Ναξίας. Καθ’ ἣν ἐποχὴν ἐπολιορκεῖτο ἔτι ἡ Σύρος ὑπὸ τοῦ Γκίζη, ὁ ἀρχιναύαρχος τοῦ βασιλέως τῆς Σικελίας Ναρζῶτος Δὲ Τουσύ (Narjaut De Toucy) διευθυνόμενος μετὰ τοῦ στόλου του, ἤτοι τῶν δύο κατέργων του καὶ ἑνὸς πλοίου, εἰς Ἀντιόχειαν, ἧς ἡγεμονὶς ἦν ἡ Λουκία, προσήγγισεν εἰς τὴν νῆσον Μῆλον, εἴτ’ ἐκ τρικυμίας ἀναγκασθεὶς εἴτ’ ἐκ πόθου ἵνα ἐπισκεφθῇ τὴν συγγενῆ του Κασσάνδραν Σανούδου, σύζυγον τοῦ νεωτέρου υἱοῦ τοῦ Σανούδου καὶ ἡγεμονίδα τῆς Μήλου. Ἡ Κασσάνδρα, γυνὴ ἱκανότητος, συγγενὴς ἰσχυρῶν βαρόνων καὶ πριγκήπων τῆς ἐποχῆς ἐκείνης, θυγάτηρ τοῦ Ἐνετοῦ βαρόνου Καλαβρύτων Γοτφρείδου Δὲ Τουρναί, γνωρίζουσα τὸν κίνδυνον ὃν διέτρεχεν ἡ πολιορκουμένη Σύρος, ἀνήκουσα εἰς τὸ Δουκάτον τοῦ πενθεροῦ της Σανούδου, ἐπισκέπτεται τὸν ναύαρχον Narjaut De Toucy καὶ τὸν πείθει νὰ μεσολαβήσῃ ὑπὲρ τῶν Συρίων, λύων τὴν πολιορκίαν αὐτῆς καὶ κηρυττόμενος σύμμαχος τοῦ Δουκὸς Σανούδου.

Ὁ ναύαρχος ἐκπλέει ἀμέσως, παραλαμβάνει ἐξ Ἀνδρου τὸν ἐκεῖ διαμένοντα Δούκα Σανοῦδον καὶ ἐλθὼν εἰς Σύρον λύει τὴν πολιορκίαν αὐτῆς καὶ συντελεῖ εἰς τὴν φιλίωσιν τῶν πολεμίων Δουκῶν, Σανούδου καὶ Γκίζη, οὓς ἐπὶ πλέον διήλλαξεν συμπεριλαβὼν μετ’ αὐτοῦ ἀμφοτέρους εἰς Εὔριπον, ἔνθα ὡς διαιτητὴς εἰρήνευσεν αὐτοὺς ὁ Ἐνετὸς Βάιλος Ἰάκωβος ὁ Δαμολῖνος. Καὶ ἡ μὲν Σύρος ἔμεινε πάλιν τῷ Δουκὶ Ναξίας, οὐχ ἧττον ἡ πολιορκία αὕτη καὶ ἡ ἀντίστασις ἐπήνεγκον δι’ ἀμφοτέρους δαπάνην τριάκοντα χιλιάδων σολδίων, ἅτινα βεβαίως δι’ ἐκείνην τὴν ἐποχὴν καὶ τοὺς πτωχοὺς Συρίους ἦσαν πολλά.

*Βεβαίως ἐν τῇ πολιορκίᾳ ταύτῃ τῆς Σύρου τὸ μῆλον τῆς ἔριδος δὲν ἦτο ὁ ἁρπαγεὶς ὄνος, ἀλλ’ αὐτὴ αὕτη ἡ Σύρος. Ἡ ἁρπαγὴ τοῦ ὄνου ἦτο πρόχειρος ἀφορμὴ πρὸς κατάκτησιν τῆς νήσου, ἣν δὲν ἠδύνατο κατὰ τὰ φαινόμενα νὰ φρουρήσῃ ὁ Δοὺξ αὐτῆς Σανοῦδος, καθόσον ἀφῆκεν αὐτὴν πολιορκουμένην καὶ ὑπερασπιζομένην ὑπὸ μόνων τῶν κατοίκων αὐτῆς, οἵτινες ἀπετέλουν ἄτακτον καὶ πολύγλωσσον ἔτι πληθυσμόν, συγκροτηθέντα ἐκ τῶν συρρευσάντων αὐτόθι ξένων. Ὁ εὐμαθὴς φίλος μου Σ.Π. Λάμπρος ἐκτιθέμενος μετὰ χαριτολογίας τὰ τῆς ἁρπαγῆς τοῦ ὄνου προστίθησι: «Ἀλλὰ τὸ πράγμα ἦτο σπουδαῖον. Δὲν πρόκειται περὶ κοινῆς ἁρπαγῆς ἢ κλοπῆς· ἂν ὁ ὄνος ἠγοράζετο παρὰ Ναξίου τινὸς ὀπωροπώλου καὶ ἠναγκάζετο νὰ μαστιγῶται μεταφέρων πορτοκάλια ἢ σταφυλάς, ὑπομονή! Θὰ ἐτιμωρεῖτο δικαίως διότι ἔστερξεν εἰς τὴν ἁρπαγήν, ἐπειδὴ ἀληθεύει καὶ περὶ τῶν ὄνων ὅ,τι εἶπεν ὁ Ἡρόδοτος περὶ τῶν γυναικῶν, ὅτι εἰ μὴ αὐταὶ ἐβούλοντο οὐκ ἂν ἁρπάζοιντο.

»Ἀλλὰ δὲν εἶχεν οὕτως ἡ ὑπόθεσις. Ὁ ὄνος ἐπωλήθη εἰς τὸν υἱὸν τοῦ γείτονος δουκός· καὶ λοιπὸν ὁ κὺρ Γουλιέλμος ἐποχούμενος ἐπὶ τοῦ ἡρπαγμένου δασύτριχος ἀγγέλου, πλουσίως κεκοσμημένου διὰ πορφυροβαφῶν καὶ χρυσοϋφάντων φαλάρων, θὰ κατώρθου θαυμάσια πράγματα, θὰ ἐπετύγχανε νὰ θέλξῃ τὴν νησιωτικὴν καμμιᾶς Ναξίας νύμφης καρδίαν, αἱ δὲ παράλιοι καρδίαι, ἂν καὶ ψυχρότεραι τῶν μεσογείων διὰ τὴν πνέουσαν ποντιάδα, μετέχουσιν ὅμως καὶ τῆς οἰονεὶ εὐωδίας τῆς θαλάσσης καὶ τῆς ἁρμονίας τοῦ κύματος, ἂν καὶ κάπου κάπου ἀρέσκονται νὰ ὁμοιάσωσι πρὸς τὰ θολωμένα νερὰ τοῦ τεταραγμένου αἰγιαλοῦ. Πάντα ταῦτα καὶ ἔτι ἄλλα πολλά, ἱπποτικώτερα καὶ δυναστικώτερα, ἔβαλε κατὰ νοῦν ὁ Τήνιος δοὺξ Βαρθολομαῖος καὶ ἐσκέφθη ὅτι ἡ παρὰ τοῦ Γουλιέλμου ἀγορὰ τοῦ ὄνου ἦτο προσβολή, ἣν δὲν ὤφειλε ν’ ἀνεχθῇ.

»Καὶ λοιπόν, ὡς ἄλλος Ναπολέων, ἐγρήγορα ἐγρήγορα παρασκευάζει τὸν στόλον αὐτοῦ, ὅσα δηλαδὴ πλοῖα τῷ εὑρέθησαν πρόχειρα, καὶ ἀποπλέει… κατὰ τῆς Νάξου, ὅπου τὸ σῶμα τοῦ ἐγκλήματος; Οὐχί, ἀλλὰ κατὰ τῆς Σύρου, ὑποκειμένης καὶ ταύτης εἰς τὴν ἀρχὴν τοῦ πατρὸς τοῦ αὐθαδῶς ἀγοράσαντος τὸν κλοπιμαῖον ὄνον». Ἡμ. Οἰκ. 872.

Πηγή: Τιμολέων Δ. Αμπελάς, «Ιστορία της Νήσου Σύρου»

Τυπ. εν Ερμουπόλει Σύρου, 1874

http://nagr.blogspot.com/


Απολαύστε όμορφα πλάσματα της ελληνικής φύσης στο πολύ καλό http://nagr.blogspot.com/

Αφυπνίζοντας Συνειδήσεις! ΔΕΙΤΕ ΤΟ!

Δολοφόνος εστί:

Αν σκοτώσεις έναν είσαι δολοφόνος.

Αν σκοτώσεις χιλιάδες είσαι μέγας.

Αν τους σκοτώσεις όλους είσαι θεός.

Πότε έχουμε επόμενες εκλογές;

Νέα ανακάλυψη των αρχαιολόγων στα θεμέλεια του Αρχαίου Βουλευτηρίου των Αθηνών, στην περιοχή που ονομάζοταν 'Σύνταγμα'.
Βρέθηκε όστρακο (που φυλάσσεται στο Ίδρυμα Ανιάτων, αίθουσα ΚΣΤ΄, προθήκη 23.405, ράφι 6.413 δεξιά των εισερχομένων).
Πρόκειται για όστρακο του 21ου αιώνα μ.Χ. (μετά Χούντας), σε αττικο-δωρική διάλεκτο στο οποίο αναγράφεται όνομα αγνώστου μέχρι σήμερα πολιτικού.
Η επιγραφή αναφέρει : + ΓΕΟΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΟ ΑΜΕΡΙΚΑΘΕΝ, που μεταγραφομένη διαβάζεται: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΘΕΝ. Παρατηρούμε ότι δεν χρησιμοποιείται το Ευκλείδιο αλφάβητο, χωρίς διαχωρισμό του 'Ο' και του 'Ω' , 'Η' και 'Ε' και δεν χρησιμοποιείται το 'ΟΥ' (αυτό εφευρέθηκε από τον πολιτικό Γεώργιο Ράλλη, τον 20ο αιώνα), ενώ ο γράψας χρησιμοποιεί την δωρική στο 'ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΘΕΝ' αντί του 'ΑΜΕΡΙΚΑΝΗΘΕΝ' . Πιθανόν ορθογραφικό λάθος του καημένου πολίτη, που ψήφισε κάτω από πίεση και εκβιασμό, όπως φαίνεται.
Επιπλέον παρατηρούμε την χρήση ΣΤΑΥΡΟΥ έμπροσθεν του ονόματος, πράγμα που συνηθίζεται μέχρι των ημερών μας.

Οι ερευνες δεν έχουν τελειώσει ακόμα, ενώ αναμένετε να βρεθούν αρκετές ψηφίδες-όστρακα με το όνομα του εν λόγω πολιτικού από την Αμέρικα.

Να σημειώσουμε ότι, σε επίχρησμα τοίχου ανακτόρου, που πιθανολογείται οτι είναι το επωνομαζόμενο "Μαξίμου", βρέθηκε 'γκραφιτι' με την φράση:
«Οι πολιτικοί είναι σαν τις πάνες. Πρέπει να αλλάζονται συχνά για τους ίδιους λόγους».
Ανώνυμος
Μόλις αποκατασταθεί θα τοποθετηθεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κομοτηνής, όπου σκοπεύουν να μεταφερθούν όλα τα μελλοντικά όστρακα και λοιπά αντικείμενα που θα βρεθούν στην περιοχή 'Συντάγματος'.

Προσευχή Μουσουλμάνων στην Αθήνα

Με αφορμή την δημόσια προσευχή χιλιάδων Μουσουλμάνων στην Αθήνα, θέτουμε κάποια ερωτήματα:
(Τι σύμπτωση... γιατι δεν πήγαν στους κατά τόπους λατρευτικούς χώρους τους -που είναι σε κάθε γειτωνιά του λεκανοπεδίου; Τι σύμπτωση Θεέ μου;;; (!)

1.Αν αντί για τους Μουσουλμάνους, έκαναν δημόσια προσευχή, σε κεντρικότατα σημεία των Αθηνών, Ορθόδοξοι Χριστιανοί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εκκλησίας, θα υπήρχαν αντιδράσεις, από τα συνήθη κόμματα, τα συνήθη ΜΜΕ και τα συνήθη "δημόσια" πρόσωπα;
Δεν θα ακούγονταν επιχειρήματα περί μεσαίωνα, περί ανεξιθρησκείας, περί θεοκρατίας και ότι γίναμε "Ιράν"; (εδώ γελάμε).
2.Αν αντί για τους Μουσουλμάνους, τους Βουδιστές, Χιλιαστές, Μορμόνους και λοιπούς συγγενείς έκαναν δημόσια προσευχή, σε κεντρικότατα σημεία των Αθηνών, "Δωδεκαθεϊστές, θα υπήρχαν αντιδράσεις, από τα συνήθη κόμματα, τα συνήθη ΜΜΕ και τα συνήθη "δημόσια" πρόσωπα;
Δεν θα ακούγονταν επιχειρήματα περί φασισμού, εθνικισμού, μεσαίωνα(!), φαιδρών τύπων, τρελλών, κλπ;;;

Μάλλον το Ισλάμ είναι πιο κοντά στα δημοκρατικά ιδεώδη των ¨προοδευτικών" συμπολιτών μας και στην άποψη περί κοσμικού κράτους.....

Η (χθεσινή) προσευχή έχει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα. Οι μουσουλμάνοι πιέζουν για ανέγερση τζαμιού και αντί να κάνουν την θρησκευτική συνάθροιση τους στο, πχ. στο ΟΑΚΑ, όπως έκαναν πριν δυο χρόνια, επιλέγουν τις κεντρικότερες πλατείες της Αθήνας για να ασκήσουν πίεση....
Κάποιοι είπαν ότι δεν είχαν χρήματα για ενοικίαση γηπέδου. Μα τόσοι που είχαν μαζευτεί, ένα "πενηνταράκι" να έβαζαν αγόραζαν το Γήπεδο του Ατρόμητου Περιστερίου!

Τα επιχειρήματα περί χωρισμού Εκκλησίας κράτους, περί μη άσκησης πολιτικής κλπ και οι προτροπές για να κοιτάξουν "τα του οίκου τους", δεν έχουν εφαρμογή εδώ;
Προφανώς όχι, αλλά απευθύνονται μόνο στην Ορθόδοξη Εκκλησία, από τις "αντικειμενικές και αμερόληπτες προοδευτικές" δυνάμεις μας......

3.Αισθητικά είναι ωραία αυτή η πολυπολιτισμική ή multi-culti νότα στο κέντρο της Αθήνας;

Για τους περισσότερους "προοδευτικούς" της Γλυφάδας και της Κηφισιάς, τους αρέσει και τους θυμίζει το μεταπτυχιακό στο Λονδίνο ή το ταξίδι στη Νέα Υόρκη.
Αν όμως η προσευχή ή το τζαμί γινόντουσαν στο Αλσος Κηφισιάς ή στις οδούς Μιμόζας και Ρόδων στην Εκάλη; ή καλύτερα στην Λεωφόρο Δημ.Διαμαντίδη στην Εκάλη ή μάλλον στη Μαρίνα Γλυφάδας, για να πλένουν τα πόδια τους στον Σαρωνικό.

Λαϊκιστής που είσαι!!!

17 Νοεμβρίου 1973. Θα μπούμε μέσα, θα ρίξουμε την πύλη. Ετοιμάσου!

Στα 20 χρόνια του ο A. Σκευοφύλαξ βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα, στην επίλεκτη ομάδα του Σώματος των Τεθωρακισμένων κατέπνιξε την εξέγερση των φοιτητών. «Μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα της 16ης Νοεμβρίου, η ίλη μου πήρε εντολή να ετοιμαστεί για έξοδο. Αποφασίστηκε να βγουν πέντε δικά μας άρματα, κάτι γαλλικά AMX30. Εγώ ήμουν οδηγός στο πρώτο άρμα που βγήκε στον δρόμο». Στο ίδιο άρμα βρίσκονταν ο αξιωματικός Μιχάλης Γουνελάς, ως επικεφαλής, ο ανθυπασπιστής Λάμπρος Κωνσταντέλλος, ως οδηγός εδάφους, ο λοχίας Στέλιος Εμβαλωμένος και ο Γιάννης Τίρπας.

«Στη 1.15 το πρωί της 17ης Νοεμβρίου φτάσαμε στη διασταύρωση των λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας. Λίγο αργότερα διασχίζαμε την Αλεξάνδρας, όταν στο ύψος του IKA, στη στάση Σόνια, σταματήσαμε γιατί ο δρόμος ήταν κλειστός. Υπήρχαν οδοφράγματα, φωτιές και ακινητοποιημένα λεωφορεία. Με διάφορες μανούβρες αριστερά – δεξιά, μπρος πίσω, άνοιξα τον δρόμο και προχωρήσαμε» θυμάται ο κ. Σκευοφύλαξ. Ο δρόμος για τα τανκς ήταν ανοιχτός πλέον προς το Πολυτεχνείο. «Οταν φτάσαμε στη διασταύρωση της λεωφ. Αλεξάνδρας και της οδού Πατησίων, μας έδωσαν εντολή να σταματήσουμε. Εκεί, στην πλατεία Αιγύπτου, μείναμε περίπου μία ώρα. Ο κόσμος θυμάμαι ότι μας φώναζε “είμαστε αδέλφια, είμαστε αδέλφια”. Εγώ ήθελα να τους φάω. Τους έβλεπα σαν παράσιτα»!

Την έξοδο των τανκς από το Γουδί θα πληροφορηθούν οι Αθηναίοι από τον εκφωνητή του Πολυτεχνείου, τον Δημήτρη Παπαχρήστο. Παρά τις παρεμβολές της ΚΥΠ, το ραδιόφωνο των εξεγερμένων φοιτητών θα μεταφέρει στους Αθηναίους τον ανατριχιαστικό συριγμό από τις ερπύστριες των τανκς. Ο εκφωνητής απευθύνει έκκληση στα «στρατευμένα νιάτα» να μη χτυπήσουν. «Δεν θα χτυπήσουν τα παιδιά, τα αδέλφια μας οι φαντάροι, το φρούριο της ελευθερίας, το μόνο μέρος της Ελλάδας που είναι ελεύθερο. Δεν έχουμε όπλα. Προτάσσουμε μόνο ανοιχτά τα στήθη μας. Λαέ της Αθήνας, όλοι μαζί το σύνθημα: λαός και στρατός μαζί. Δεν θα χτυπήσει ο στρατός!».

Με νεότερη εντολή των στρατιωτικών που κατευθύνουν την επιχείρηση «Εκκένωσις του Πολυτεχνείου» τα πέντε τανκς προωθούνται προς το Μουσείο. H ώρα της αιματοβαμμένης επέμβασης πλησιάζει. «Μας είπαν να πάμε κοντά στο Πολυτεχνείο, αλλά όχι μπροστά στην πόρτα. Αυτό κάναμε. Σταματήσαμε λίγα μέτρα πιο πέρα». Στη θέα των τανκς εκατοντάδες φοιτητές πλησιάζουν στην πύλη, ανεβαίνουν στα κάγκελα, φωνάζουν συνθήματα συναδέλφωσης.

Με διάφορους απειλητικούς ελιγμούς και μαρσαρίσματα που ακούγονται σαν κανονιές, οι οδηγοί των τανκς προσπαθούν να κάμψουν το ηθικό των φοιτητών. Ο εκφωνητής του Πολυτεχνείου απευθύνει νέα έκκληση να αποφευχθεί η αιματοχυσία. «Οι φαντάροι δεν ανήκουν στη χούντα. H χούντα στηρίζεται στο μέταλλο, στηρίζεται στα τανκς, στο σίδερο. H καρδιά των φαντάρων έχει τον ίδιο παλμό με τη δικιά μας. Αγαπάτε τους φαντάρους. Ελληνικά στρατευμένα νιάτα, ο λαός δεν σας κρατάει κακία. Ξέρει ότι είστε μαζί μας».

H ώρα έχει πάει 2 το πρωί. «Φτάνοντας μπροστά στην πόρτα, έστριψα το άρμα προς το Πολυτεχνείο, με γυρισμένο το πυροβόλο προς τα πίσω. Θυμάμαι ότι σηκώθηκα από τη θέση μου και εγώ και το άλλο πλήρωμα. Δεκάδες φοιτητές κρέμονταν από τα κάγκελα, ενώ εκατοντάδες βρίσκονταν στον προαύλιο χώρο. Εδειχναν πανικόβλητοι». Ο κ. Σκευοφύλαξ φέρνει στη μνήμη του τα φοβισμένα πρόσωπα των συνομηλίκων του που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο. Χαμηλώνει το βλέμμα του. «Και εγώ, να σκεφτείς ότι τους έβλεπα σαν μαμούνια που ήθελα να τα φάω»!

Με ολοένα μεγαλύτερη ένταση και αγωνία οι φοιτητές φωνάζουν προς τους στρατιώτες «είμαστε αδέλφια, αφήστε τα άρματα», ενώ ο εκφωνητής του Πολυτεχνείου καλεί το πλήθος να δείξει αυτοσυγκράτηση. «Απομονώστε τους προβοκάτορες. Δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτα με το στρατό. Δεν θέλουμε να χυθεί ελληνικό αίμα». Ο Δημήτρης Παπαχρήστος ψάλλει τον εθνικό ύμνο. Το ίδιο κάνουν και οι χιλιάδες νέοι που βρίσκονται στο Πολυτεχνείο.

Ενα τέταρτο πριν από τις 3 το πρωί οι στρατιωτικοί δίνουν προθεσμία λίγων λεπτών στους φοιτητές για να αποχωρήσουν από το Πολυτεχνείο, να παραδοθούν. Κάποιοι από τους φοιτητές που θέλουν να αποχωρήσουν δοκιμάζουν να απασφαλίσουν την κεντρική πύλη. Δεν τα καταφέρνουν. Πίσω από την πύλη είναι σταθμευμένο ένα αυτοκίνητο Μερτσέντες που μπλοκάρει το άνοιγμά της. Ο επικεφαλής των τεθωρακισμένων αρμάτων εκνευρίζεται. Οργισμένος φωνάζει: «Τσογλάνια, ρεζιλεύετε το στράτευμα!» και δίνει σήμα για την επέλαση του άρματος.

«Τότε ήρθε ο οδηγός εδάφους του άρματος και μου λέει: “Θα μπούμε μέσα, θα ρίξουμε την πύλη. Ετοιμάσου!”» λέει ο κ. Σκευοφύλαξ. «Πήρα θέση και ξεκίνησα. Δεν έβλεπα πολλά πράγματα, δεν είχα καλό οπτικό πεδίο, γιατί κοιτούσα πλέον από τη θυρίδα του άρματος. Δέκα εκατοστά πριν από την πόρτα, σταμάτησα. Σταμάτησα σκόπιμα. Αυτό φαίνεται στο βίντεο της εποχής. Στο φρενάρισμα, οι φοιτητές τρομαγμένοι έφυγαν προς τα πίσω. Αν έμπαινα με ταχύτητα, θα σκότωνα δεκάδες άτομα που εκείνη τη στιγμή ήταν κρεμασμένα στα κάγκελα».

Λίγα λεπτά αργότερα ο A. Σκευοφύλαξ θα μαρσάρει δυνατά. Ο δυνατός προβολέας του τανκ σκοπεύει την πύλη. «H καγκελόπορτα έπεσε αμέσως. Πίσω από τη σιδερένια πύλη ήταν σταθμευμένο το Μερσεντές το οποίο είχαν βάλει εκεί οι φοιτητές για να φράξουν την είσοδο. Το έκανα αλοιφή. H αριστερή ερπύστρια το έλιωσε. Με το που έπεσε η πύλη του Πολυτεχνείου εισέβαλαν οι αστυνομικοί για να συλλάβουν τους φοιτητές. Λίγο αργότερα κατέβηκα και εγώ από το άρμα και μπήκα στον χώρο του Πολυτεχνείου. Δεν υπήρχε νεκρός. Θα μπορούσε όμως και να υπάρχουν νεκροί» λέει με μοναδική ειλικρίνεια.

Στο εσωτερικό του Πολυτεχνείου επικρατεί πανδαιμόνιο. Διαφωτιστική είναι η περιγραφή που δίνει ο εισαγγελέας Δημήτρης Τσεβάς στην έκθεση που συνέταξε το 1974 για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου: «Εντρομοι και εμβρόντητοι οι σπουδασταί κυριεύονται από την ενώπιον του εσχάτου κινδύνου φοβεράν αγωνίαν. Υπό την πίεσιν πλήθους ανθρώπων καταρρίπτεται τμήμα των προς την οδόν Στουρνάρη κιγκλιδωμάτων. Και διά του δημιουργηθέντος ανοίγματος εξέρχονται οι σπουδασταί κατά μάζας. Νέον, όμως, δι’ αυτούς αρχίζει μαρτύριον. Υβρεις κατ’ αυτών εκτοξεύονται και καταδιωκόμενοι βαναύσως κακοποιούνται».

Οπως αναφέρει ο κ. Σκευοφύλαξ, «αστυνομικοί κυνηγούσαν και χτυπούσαν τους φοιτητές όπου τους έβρισκαν. Αν δεν ήταν οι ΛΟΚατζήδες να τους σταματήσουν – θυμάμαι ότι πολλές φορές πιάστηκαν στα χέρια μαζί τους – δεν ξέρω και γω τι θα γινόταν». Λίγο αργότερα οι στρατιώτες σχηματίζουν έναν διάδρομο για να περάσουν ασφαλείς οι φοιτητές. Για το θέμα αυτό, στο πόρισμα Τσεβά υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά: «Εμπροσθεν μεν της πύλης του Πολυτεχνείου δημιουργείται διάδρομος υπό των στρατιωτών μέσω του οποίου διέρχονται οι εξερχόμενοι, κατευθυνόμενοι προς την οδόν Τοσίτσα, εντός δε του Πολυτεχνείου βοηθούν, προστατεύουν και εις τους ώμους των πολλούς αδυνάτους κρατούν διά να δυνηθούν να υπερπηδήσουν το υψηλόν κιγκλίδωμα. Και επεισόδια μεταξύ στρατιωτικών και αστυνομικών λαμβάνουν χώραν εν τη προσπαθεία των πρώτων να προστατεύσουν τους φοιτητάς από το διωκτικόν μένος των άλλων».

Μέσα στο Πολυτεχνείο ο A. Σκευοφύλαξ είδε πολλούς τραυματίες και ίσως, όπως λέει, και νεκρούς. «Στο προαύλιο του Πολυτεχνείου ήταν πολύ χτυπημένοι, θυμάμαι ότι είδα πολλούς τραυματίες, ενώ τρεις-τέσσερις ήταν σωριασμένοι κάτω, ακίνητοι. Δεν ξέρω αν ήταν νεκροί. Δεν κοίταξα να δω. Κάποια στιγμή ένας φοιτητής όρμησε κατά πάνω μου και μου είπε: “Τι κατάλαβες τώρα που μπήκες;”. Αφήνιασα. Εβγαλα το πιστόλι και προτάσσοντάς το γύρισα και του είπα ουρλιάζοντας: “Σκάσε, ρε κωλόπαιδο, μη σε καθαρίσω”. Αυτός ο φοιτητής δεν ξέρει πόσο τυχερός στάθηκε εκείνη τη στιγμή… Αν έλεγε μια κουβέντα παραπάνω, θα τον σκότωνα! Τέτοιος ήμουν. Ενας φασίστας».

.......

Ολα αυτά τα χρόνια ο κ. Σκευοφύλαξ θα κάνει μια ήρεμη ζωή. Σπίτι – δουλειά, δουλειά – σπίτι. Ποτέ δεν θα μιλήσει για το Πολυτεχνείο. Δεν θα αισθανθεί να τον ενοχλούν. Μόνο μία φορά το επώνυμό του τον έφερε σε δύσκολη θέση. «Στη δουλειά πριν από χρόνια κάποιος άκουσε πώς με λένε και ρώτησε αν έχω κάποια σχέση με τον “πορτάκια”, όπως είπε, του Πολυτεχνείου. “Ξάδελφός μου είναι, μακρινός. Σκοτώθηκε σε τροχαίο” απάντησα. Είμαι ένα άνθρωπος που δεν υπήρξε ποτέ 20 χρονών. Ο έφεδρος στρατιώτης A. Σκευοφύλαξ σκοτώθηκε σε τροχαίο! Οι φίλοι μου δεν ξέρουν ποιος είμαι ούτε κανείς στη γειτονιά. Μόνο η γυναίκα μου το ξέρει. Της το είπα ύστερα από χρόνια. Στα παιδιά μου δεν το είπα ακόμη».

(απόσπασμα ΤΟ ΒΗΜΑ , 09-11-2003)

Ολόκληρο το κείμενο: http://www.24grammata.com/Μιλά ο Α. Σκευοφύλαξ (ο οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου)
http://oistros-reportaz1.blogspot.com/2006/11/blog-post_16.html Ήρωες και ... αντιήρωες του Πολυτεχνείου

εύχομαι να είναι αληθηνή η εξιστόριση και όχι "αστικός μύθος"
Ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος... ο ίδιος ίσος!

Προσευχή μουσουλμάνων;;;

Αυτό το πανό με τον τύπο που κρατάει το τσεκούρι, τι συμβολίζει, μέσα στον κόσμο που προσεύχεται;